מהפייסבוק של הלל
שקט באגמון חפר
מתנתק מהעולם בין הציפורים.

לפעמים, כשבא לי קצת שקט, אני הולך לאגמון חפר ומתנתק מהעולם. בדרך כלל השעות הטובות הן בבוקר מוקדם ולקראת שקיעה, אבל עכשיו נעים ורגוע בכל שעה.
הייתי שם היום ופגשתי משפחה של נמיות על השביל, עליתי למצפור ויקר וראיתי את השקנאים. אבל השיא היה תערוכת הצילומים של מתנדבי נאנ"א הפזורה במסתרי הציפורים — צילומים נהדרים, שווה ביקור.